مجله خبریراه و شهرسازی

صدور پروانه ساخت در مناطق زلزله‌زده خوی رایگان شد

فرماندار شهرستان خوی گفت: در راستای تسریع عملیات بازسازی صدور پروانه این ساختمان ها و میلگرد و سیمان و آواربرداری رایگان است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، ذبیح الله کاظمی از ادامه روند بازسازی مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: یکی از فرآیندهای عملیات بازسازی، صدور پروانه ساختمانی توسط دهیاران و شهرداران است که جلسات توجیهی و هماهنگی متعددی در این خصوص برگزار شده تا دهیاران و شهرداران نسبت به صدور آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: صدور پروانه در شهر و روستاهای مناطق زلزله زده در زمان بازسازی رایگان است.

فرماندار خوی افزود: همچنین علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی در شهرها و ۲۵۰ میلیونی در روستاها که با اقساط بلند مدت است که به ترتیب ۶۰ میلیون تومان در منازل شهری و ۴۰ میلیون تومان در روستایی به عنوان کمک بلاعوض به زلزله زدگان تعلق می گیرد.

در راستای حمایت از ساخت سریع منازل آسیب دیده میلگرد و سیمان و آواربرداری این منازل که درصد قابل توجهی از هزینه ساخت را شامل می شود نیز برعهده دولت است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا