مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

۱۳۲ فقره پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده جنوب غرب تهران صادر شد

مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران از رشد ساخت و سازها در بافت‌های فرسوده و صدور ۱۳۲ فقره پروانه ساختمانی در ۶ شهر این حوزه و طی ۶ ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، مجتبی صادقی  گفت: در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه، گلستان، نسیم شهر، نصیر شهر و رباط کریم از شهرهای جنوب غرب استان تهران شاهد یک جهش بسیار خوب در صدور پروانه های ساختمانی صادره در بافتهای مصوب فرسوده شهری هستیم.

وی اظهار داشت: این افزایش به گونه ای است که در سال ۱۴۰۱ و در کل سال آمار صدور پروانه ها ۱۸۵ فقره بوده اما در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد پروانه های صادره در بافت های فرسوده این ۶ شهر به ۱۳۲ فقره پروانه رسیده است.

این مسئول از شهروندان و انبوه سازان خواست تا با توجه به تصویب و اجرایی شدن بسته تشویقی ۱۹ بندی شهرسازانه نسبت به ساخت و سازها و نوسازی بافت و منزل مسکونی خود اهتمام جدی داشته باشند.

صادقی تاکید کرد: وام ودیعه اجاره نیز مشوق بسیار خوبی برای نوسازی بوده که در حال حاضر این عدد در تهران یک میلیارد و ۲۰۰ و برای سایر شهرهای کشور ۹۰۰ میلیون ریال است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا