اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

آغاز ساخت پروژه‌های ویلایی‌سازی در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر

ابوالفضل نوروزی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین  با بیان اینکه ما هر جا که با همکاری استانداران و شورای برنامه ریزی استان بتوانیم زمین تامین کنیم اقدام به ساخت واحدهای مسکونی به صورت یک طبقه حیاط‌دار خواهیم کرد گفت: سیاست اول وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن واحدهای مسکونی یک طبقه حیاط‌دار است.

مشاور وزیر و سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه در همین راستا طی ماه‌های گذشته اقدامات زیادی در جهت تامین زمین انجام شده است گفت: تاکنون در استان یزد این فرآیند انجام شده و در هفته گذشته ۲۳ هزار واحد یک طبقه حیاط دار در این استان ساخته خواهد شد و در استان خراسان جنوبی نیز به جز شهر بیرجند در کل استان، مسکن‌ها به صورت یک طبقه حیاط دار توسط مردم در حال ساخت است.

او ادامه داد: برای متاضیان شهر بیرجند که درخواست زندگی در واحد‌های یک طبقه را داشتند نیز این امکان فراهم شد که در یکی از شهرهای نزدیک بیرجند خانه های یک طبقه برای متقاضیان ساخته شود و تا کنون استقبال خوبی هم شده است.
وی افزود: در استان بوشهر هم با همکاری خوب اعضای شورای مسکن استان و استاندار محترم اقدامات خوبی صورت گرفته است و عموم واحدها به صورت یک طبقه حیاط دار هستند.

نوروزی افزود: علاوه بر این سه استان که پیشتاز ساخت واحد‌های یک طبقه حیاط دار هستند، در عموم شهرهای زیر پنجاه هزار نفر جمعیت کشور نیز فرآیند ساخت این خانه های یک طبقه آغاز شده است‌‌.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا