راه و شهرسازیمجله خبری

بازرس ویژه وزیر راه منصوب شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، محمد قاسم مکارم را با حفظ سمت مشاور عالی، به عنوان بازرس ویژه وزیر منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، با استعانت از درگاه خداوند متعال به موجب این حکم شما را با حفظ سمت به عنوان بازرس ویژه وزیر منصوب می‌نمایم.

در ادامه حکم آمده است: با توجه به وسعت حوزه فعالیت وزارت راه و شهرسازی و جایگاه آن در تحقق اهداف پیشرفت و عدالت در نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود تا در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار و راهبردهای ابلاغی اینجانب، اقدامات لازم را به منظور اجرای سیاست‌های ابلاغی و ارتقا عملکرد بهینه بخش‌های وزارتخانه اعم از ستادی، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معمول داشته و نتایج مکرراً به اینجانب اعلام گردد.

همچنین ضروری است نسبت به هماهنگی و همکاری با نهادهای نظارتی درون و بیرون از وزارتخانه در راستای وظایف محوله اقدام نموده و نسبت به مدیریت برنامه‌های بازرسی موردی و پیگیری‌های ویژه وزیر اهتمام ویژه داشته باشید.

محمدقاسم مکارم دانشجوی دکتری علوم سیاسی و پیش از این مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی بوده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا