راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

یوسفی: وزارت راه باید به سامانه اطلاعات املاک دولتی دسترسی داشته باشد

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اقتصاد بیان کرد: براساس ماده 10 و ماده 21 قانون جهش تولید مسکن زمین های مازاد دولتی باید در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن قرار گیرد. از سویی دیگر رئیس جمهور نیز اهتمام لازم برای ساخت مسکن داشته و شش جلسه شورای عالی مسکن تشکیل شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: از آقای خاندوزی انتظار می رود سامانه سادا که اطلاعات املاک دولتی در آن ثبت می شود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد تا زمین های دولتی شناسایی شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: انتظار می رود از کشاورزان در تامین نهاده  و کود به ویژه در استان هایی که پایلوت کشاورزی کشور هستند مانند خوزستان استفاده شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا