مجله خبریبورس و بازار

بیش از ۵۰۰۰ نفر در بروجرد ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: بیش از ۵۰۰۰ نفر در شهرستان ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، احمد پارسا اظهار کرد: یک هزار و ۶۰۰ واحد نیز در شهرستان برای دریافت وام خود مالکی ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی معرفی شده‌اند که ۴۹۱ واحد موفق به بستن قرارداد با بانک شدند.

وی تصریح کرد: بروجرد دارای ۲۷۱ هکتار بافت فرسوده و تاریخی بوده که اعطای تسهیلات بافت فرسوده نیز طبق قوانین موجود و تسهیلات ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با سود ۹ و ۱۸ درصد پرداخت انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن یک هزار و ۸۷۰ متقاضی به کمیته امداد و بهزیستی تعلق دارند که متأسفانه تأمین اعتبار سهم مالک تاکنون انجام نشده است.

پارسا با اشاره به طرح حمایت از مستأجر، افزود: در طرح حمایت از مستأجران تاکنون ۲۱ هزار ۵۰ نفر در طرح تسهیلات ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند که ۵ هزار و ۳۱ نفر وام دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان بروجرد بیان کرد: پروژه ورزشگاه ولایت با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد بیان کرد: همچنین پروژه چهار خطه دهریز به نهاوند با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شدن نیاز دارد.

پارسا ادامه داد: از دیگر پروژه‌های راه و شهرسازی مصلای نماز جمعه بروجرد و اشترینان و پروژه ورزشی پارک مادر بروجرد در حال احداث است که با توجه به کمبود اعتبارات استانی این پروژه‌ها روند کندی را در پیش دارند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا