مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

شرایط واگذاری زمین و خانه رایگان برای فرزندآوری تغییر کرد

دولت در اصلاحیه قانون بودجه پیشنهاد کرد مشمولان قانون واگذاری زمین یا واحد مسکونی رایگان به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال، محدود به خانواده‌های دارای فرزندان چهارقلو و بیشتر متولد ۱۴۰۰ به بعد شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس بند (ح) تبصره (۱۱) قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، وزارت راه و شهرسازی در راستای حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت مکلف شده در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد و هر سه ماه یک بار به کمیسیون‌های عمران، اجتماعی و فرهنگی مجلس گزارش عملکرد ارائه کند.

دولت در ماده ۱۰ لایحه اصلاحی دوفوریتی قانون بودجه درخواست کرده عبارت «دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال» به عبارت «صاحب فرزندان چهارقلو و بیشتر متولد سال ۱۴۰۰ به بعد» اصلاح شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا