مجله خبریراه و شهرسازی

تعیین‌تکلیف قراردادهای واگذاری زمین در شهرک‌ها با جدیت در دستور کار است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت در دستور کار است، گفت: باید زمین در شهرک‌های صنعتی استان به صنعتگران و سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، علی مهدی پور با اشاره به بحث تعیین تکلیف اراضی واگذار شده در شهرک‌های صنعتی خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر اصلی‌ترین دغدغه و چالش در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نبود و کمبود زمین برای توسعه یا ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید است، بحث تعیین تکلیف اراضی راکد با جدیت در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در حال حاضر در بحث تامین زمین در شهرک‌های صنعتی خوزستان وجود دارد، اولویت اصلی واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی، راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد کارگاه‌های تولیدی است .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: برای واگذاری زمین به متقاضیان با مشکل مواجه هستیم و از این رو از طرف‌های قرارداد خواسته ‌شده است که اراضی در اختیار خود را در اسرع وقت تعیین‌تکلیف کنند. این افراد یا باید نسبت به ایجاد کسب و کار اقدام و یا قرارداد خود را فسخ کنند تا بتوان نسبت به واگذاری زمین آن‌ها به دیگر سرمایه‌گذاران اقدام کرد.

مهدی پور با بیان اینکه سال گذشته ۳۳۸ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان فسخ شد، عنوان کرد: امسال نیز این موضوع و تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت پیگیری خواهد شد تا مساله تامین زمین حل و واگذاری آن به سرمایه‌گذاران واقعی انجام شود.

وی ادامه داد: متقاضیانی که زمین‌های خریداری شده را راکد نگه دارند و به هر دلیل ممکن در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکنند براساس دستورالعمل و دفترچه قرارداد حق بهره‌برداری شهرک‌های صنعتی کشور با آن‌ها برخورد قانونی شده و قراردادشان فسخ می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم زمین در شهرک‌های صنعتی استان به صنعتگران و سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود تا ضمن رشد تولید زمینه برای اشتغالزایی و حل مشکلات بیکاری فراهم شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا