مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

بانک ویژه پرداخت وام نوسازی بافت فرسوده تعیین می‌شود

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به دستور رئیس‌جمهوری برای تسریع نوسازی بافت فرسوده از تصمیم برای تعیین بانک ویژه پرداخت تسهیلات نوسازی این بافت‌ها خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، محمد آئینی با یادآوری تاکید رئیس‌جمهوری بر تسریع نوسازی بافت‌های فرسوده در جلسه اخیر شورای عالی مسکن اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد بانک ویژه‌ای برای پرداخت تسهیلات بافت فرسوده تعیین شود تا مردم از سردرگمی بین بانک‌ها نجات پیدا کنند.

وی با بیان این‌که سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری از دو هفته قبل با همراهی شهرداری‌ها فعال شده است، افزود: در زمان حاضر 293 شهرداری کشور اطلاعات و آخرین صدور پروانه‌ها در بافت فرسوده از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را تکمیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات سامانه تاکنون 143 هزار واحد در حال ساخت بوده که  از این تعداد 125 هزار و 744 واحد در دولت سیزدهم شروع شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا