راه و شهرسازیمجله خبری

عملیات احداث ۷۵۰۰ واحد مسکونی در لرستان آغاز شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  صبح جمعه با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی عملیات ساخت ۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در لرستان آغاز شد.

سهم خرم آباد مرکز لرستان از این تعداد، دو هزار واحد مسکونی است. همزمان با خرم آباد عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن در شهرهای بروجرد، نورآباد و پلدختر هم آغاز شد.

سهم لرستان از طرح جهش تولید مسکن سالانه ۲۲ هزار واحد مسکونی و در مجموع بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی در چهار سال است.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: در لرستان براساس آمار جمعیتی استان، حدود ۸۰ هزار واحد باید ظرف ۴ سال ساخته شود، البته این امر به معنای این نیست که اگر متقاضی بیشتر بود مسکن ساخته نمی‌شود، در ‬نهضت ملی مسکن یکی از موضوعات جدی ما متقاضی محور بودن است و هر جا متقاضی باشد کار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در گام اول ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در لرستان باید شروع شود، اظهار داشت: در تهران هم جلساتی داشته‌ایم، شورای مسکن تشکیل شده و استاندار رئیس آن است و لذا مسئولان همه باید تلاش کنند این اتفاق رقم بخورد؛ در عین حال ‬ امروز هم ساخت ۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن را در لرستان شروع می‌کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا