دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ارایه تسهیلات متنوع برای ساخت سی‌هزار واحد مسکونی در تهران/ساخت هزار واحد به روش صنعتی در منطقه ۲٠

به گزارش خبرنگار ما، علیرضا زاکانی در پاسخ به سوال ساختمان آنلاین  مبنی بر اینکه با توجه به تفاهم اخیر شهرداری با بخش خصوصی برای ساخت سی هزار واحد مسکونی در تهران، چه تسهیلاتی به سازندگان پرداخت خواهد شد تاکید کرد: تسهیلات متنوع است و بسته به شرایط منطقه، روشهای ساخت، مشوقهای مختلفی برای سازندگان در نظر گزفته خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه عملیات ساخت آغاز شده است به زمان در نظر گزفته شدم برای اتمام این واحدها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بنا داریم که تمامی واحدها در یک بازه زمانی دوساله اجرایی شود.
زاکانی همچنین در واکنش به این سوال که روشهای ساخت این واحدها چگونه است اذعان داشت: با توجه به اینکه صنعتی ساز ی سبب سرعت اجرای ساخت می شود در برخی از مناطق ساخت واحدها در قالب صنعتی اجرایی می شود.
وی با ذکر مثالی تاکید کرد: به عنوان مثال در منطقه بیست، ساخت هزار واحد در قالب صنعتی سازی را اجرا کرده ایم و متعهد شده ایم این واحدها را یکساله به مردم تحویل دهیم.
وی در واکنش به این موضوع که صنعتی سازی سبب افزایش هزینه های ساخت می شود نیز اظهار داشت: صنعتی سازی مدل های مختلف دارد و بسته به اینکه کدام روش انتخاب شود هزینه های ساخت متغیر خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا