بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

ساخت ۷۴۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مازندران آغاز شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  مراسم نمادین آیین کلنگ زنی این طرح با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران  و فرمانده سپاه کربلا در روستای خنار آباد ساری برگزار شد.

این واحدهای مسکونی را بسیج سازندگی مازندران در شهرستان های ساری ، نکا ، جویبار ، فریدونکنار، سیمرغ و  کلاردشت ظرف مدت ۲ سال ساخته و تحول خواهد داد.

معاون امور هماهنگی استاندار مازندران در این مراسم گفت : طرح نهضت ملی مسکن یکی از راهبردی ترین برنامه های دولت مردمی و جهادی آیت الله رئیسی است که امروز شاهد شروع فاز نخست آن هستیم.

رضا علیخانی با بیان این تامین زمین یکی از مهم ترین نیازهای اجرای این است، افزود : با همکاری همه دستگاه های اجرایی استان این نیاز مهم برای ساخت مسکن ارزان قیمت تا حدود زیادی به سرانجام رسیده است .

وی با اعلام این که تغییر کاربری قانونی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تامین خدمات زیر ساختی حمایتی در بخش های  آب ، برق ، گاز و تلفن در این طرح مورد توجه است.

معاون عمرانی استاندار مازندران به کار گیری پیمانکاران و سرمایه گذران در طرح ملی مسکن استن را مهم برشمرد و گفت : مهم ترین و راهبردی ترین برنامه سال جاری دولت اجرای صحیح و دقیق مسکن ملی است و باید طبق موعد مقرر با بهترین کیفیت کلید این واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم از امضای تفاهم نامه میان سازمان بسیج سازندگی با راه و شهر سازی استان برای ساخت ۷۴۵واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار داشت : سپاه با هدف کمک به دولت در این عرصه ورود پیدا کرد و بسیج سازندگی سپاه مازندران نیز این مسئولیت سنگین را برعهده گرفته است.

سردار سیاوش مسلمی با تاکید بر این که بسیج سازندگی به مدت زمان اتمام ساخت این تعداد واحدهای مسکونی اهتمام ویژه دارد، افزود : یقین کنید سپاه با استفاده از ظرفیت های بسیج از بهترین مصالح ساختمانی و کارهای فنی دقیق طبق مقررات و وضوابط  ساخت و ساز در زمان موعد تعیین شده کلید این واحد را به متقاضیان تحویل خواهد داد.

سهم مازندران از طرح نهضت ملی مسکن ساحت ۱۵۲هزار واحد مسکونی طی چهار سال است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا