مجله خبریراه و شهرسازی

واگذاری ماهانه هزار واحد مسکونی از سال آینده در قم

استاندار قم گفت: مهم ترین خروجی جلسات شورای تأمین مسکن استان این خواهد بود که از اردیبهشت ماه سال آینده ماهانه یک هزار واحد مسکونی در این استان به مردم واگذار می شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای تأمین مسکن استان که شامگاه گذشته در سالن جلسات امام‌ جواد(ع) برگزار شد، ضمن تبریک ماه رمضان و آرزوی بهره مندی از فیوضات الهی بیان کرد: با تجارب خوبی که در این مدت به دست آوردیم، در سال آینده با قدرت و شدت جلو خواهیم رفت و اولین خروجی ما از شورای تأمین مسکن استان، افتتاح هر ماه یک هزار واحد مسکونی تا پایان سال است که به‌ صورت پلکانی افزایش پیدا خواهد کرد. ️

استاندار قم گفت: احتمال این وجود دارد که در فرودین ماه این یک هزار واحد افتتاح نشود؛ اما قطعا در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ کسری کار جبران خواهد شد و تلاش خود را در این زمینه مضاعف می کنیم. ️

وی با تأکید بر اینکه دستگاه های خدمات رسان در فروردین ماه تعطیل نیستند؛ بیان کرد: دستگاه هایی که تأثیر مستقیم روی سفره و معیشت مردم دارند و مدیران استان حق تعطیلی کامل را ندارند و حتما باید به صورت شیفتی کار کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا