مجله خبریراه و شهرسازی

بهره برداری از ۳۰ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بهمن ماه

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اولویت‌های مسکن در حوزه نوسازی ۳۰ هزار واحد مسکونی تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: ۳۰ هزار واحد نوسازی شده در قالب طرح نوسازی بافت‌های فرسوده تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته وی بخشی از این واحد‌ها تا به امروز همزمان با حضور رئیس جمهور در شهرهای مختلف به بهره برداری رسیده است به طوری که در فارس ۶۶۵  واحد  و در کردستان ۶۰۰ واحد  افتتاح خواهد شد.

او می‌گوید: از ۱۸۱ واحد برنامه ریزی شده برای نوسازی بافت‌های فرسوده  ۸۱ هزار واحد  تا پایان سال و  ۱۰۰ هزار واحد هم در سال آینده  افتتاح خواهد شد.

آیینی بیان کرد: تا به امروز بیش از ۵۵ هزار واحد در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده افتتاح شده است که این امر خود نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار مسکن خواهد داشت.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا