مجله خبریراه و شهرسازی

چهارده هزارمین واحد مسکونی معلولان کشور در کرمانشاه واگذار شد

چهارده هزارمین واحد مسکونی خانواده‌های با حداقل ۲ عضو معلول در کشور روز سه‌شنبه به مناسبت هفته بهزیستی با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان با واگذاری ۸۲ واحد مسکونی به این معلولان در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، در آیین واگذاری این واحدهای مسکونی که رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رییس سازمان بهزیستی و استاندار کرمانشاه نیز حضور داشتند این واحدهای مسکونی که در متراژهای ۶۰ و ۷۰ متر مربع در منطقه فدک شهر کرمانشاه احداث شده است به این خانواده ها واگذار شد.

در این آیین پرویز فتاح با حضور در یکی از این واحدهای مسکونی کلید آن را به خانواده این معلول اهدا کرد.

این واحدهای مسکونی به صورت مشارکتی توسط بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی و خیرین احداث و به خانواده هایی با حداقل ۲ عضو معلول واگذار شده است.

استاندار کرمانشاه در این آیین اظهار کرد: امروز روز خوب و خجسته ای برای استان کرمانشاه محسوب می شود چون ۸۲ خانوار مددجوی سازمان بهزیستی که دارای فرزند معلول هستند صاحب مسکن شدند.

محمدطیب صحرایی با اظهار امیدواری برای اینکه در آینده ای نزدیک هیچ خانواده دارای فرزند معلول بدون مسکن نباشد، افزود: تهیه مسکن برای مردم نیازمند ایده، اقدام و استقلال در عمل است که خوشبختانه این موارد در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم مسوولان با استان کرمانشاه به عنوان استانی که به گردن همه کشور به دلیل دفاع و مقاومت در هشت سال جنگ تحمیلی حق دارد به نگاهی حمایتی و سرافرازانه نگاه کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که ۱۷۰ هزار نفر آن زیرپوشش سازمان بهزیستی است و از این تعداد حدود ۳۵ هزار نفر از این سازمان ماهیانه مستمری دریافت می کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا