مجله خبریراه و شهرسازی

ساخت 300 واحد مسکونی در زابل آغاز شد

معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه برای ساماندهی بخشی از حاشیه زابل احداث ۳۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن‌ آغاز شده است از تخصیص بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی سال جاری برای بهسازی بخشی از معابر زابل خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص برنامه های آن بنیاد برای ساماندهی برخی سکونتگاه های حاشیه ای در شهرهای مرزی، گفت: بنیاد مسکن به قائم‌مقامی وزارت راه و شهرسازی در چابهار، زابل و زاهدان پروژه های ساماندهی و احداث مسکن و اصلاح معابر و راه‌های شهری را در دستور کار دارد و پروژه های ساماندهی بخشی از این شهرها توسط بنیاد در حال انجام است.

معاون بنیاد مسکن ادامه داد: اخیرا بودجه مناسبی برای ساماندهی زابل به میزان ۱۱۰ میلیارد تومان توسط دولت تخصیص یافته و کار اجرایی آن شروع شده است. همچنین پیش‌تر در زابل 20 میلیارد تومان برای بهسازی معابر هزینه شد.

سهرابی همچنین بخشی از برنامه ساماندهی حاشیه های سیستان و بلوچستان را برنامه احداث مسکن عنوان کرد و افزود: برنامه بنیاد مسکن برای ساماندهی حاشیه شهرهای مرزی در زابل در فاز نخست ۲ هزار واحد است که بهسازی محله اول حاشیه زابل تمام شده و احداث مسکن در آن محله نیز به تعداد حدود ۳۰۰ واحد آغاز شده است و با اتمام بهسازی معابر، احداث مسکن در آن محلات آغاز خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا