راه و شهرسازیمجله خبری

ساخت ۳۴۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در دشتی آغاز شد

به گزارش ساختمان آنلاین: فرماندار دشتی در این آیین گفت: این شهرستان در اجرای طرح های مسکن در سال‌های گذشته در قالب طرح مسکن ملی، مقاوم سازی مسکن روستایی و مسکن مهر در استان بوشهر پیشتاز بوده است.

عبدالله نادری افزود: با مشارکت و همراهی همه مدیران و مسئولان دشتی و در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن که از وعده های بسیار مهم رئیس جمهور است امروز عملیات اجرایی ۳۴۲ واحد مسکونی در شهر خورموج مرکز این شهرستان آغاز شد.

وی اضافه کرد:  اجرای طرح های مسکن یکی از برنامه های مهم دولت است و همه مدیران شهرستان تمام تلاش خود را برای تحقق برنامه انجام می دهند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

فرماندار دشتی بیان کرد: این ۳۴۲ واحد در ۳۸ بلوک و در زمینی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع در موقعیت بسیار مناسبی  احداث می‌شود.

نادری ادامه داد: در  زمان حاضر ۴۸۶ واحد مسکونی نیز در قالب طرح مسکن ملی و مقاوم سازی روستایی در شهرستان دشتی در دست اجرا است که بزودی آماده بهره برداری خواهند شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا