مجله خبریراه و شهرسازی

شناسایی ۱۳ هزار واحد خالی در شهر جدید پرند

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی در شهر جدید پرند شناسایی شد و پرونده مسکن مهر پرند امسال تمام خواهد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، آرش صیادی‌پور مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی در شهرجدید پرند شناسایی شده است، گفت: بخشی از واحدهای مسکونی مهر که قبلاً افتتاح شده متقاضیان ساکن نشدند که در این راستا ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی شده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تاکید کرد: حدود هزار و ۳۰۰ مسکن مهر باقیمانده تعاونی‌ساز در پرند داریم که باید مسائل حقوقی آنها حل شود. همچنین در مجموع از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر ساخته‌شده در شهر پرند حدود ۴ هزار افتتاح خواهد شد که در مجموع ۹۴ هزار واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در شهر جدید پرند تاکنون تأمین زمین ۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن تأمین شده و با انتخاب پیمانکار فرآیند ساخت شروع شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با یادآوری این‌که حدود ۷۵ هزار متقاضی برای این طرح وجود دارد, گفت: هنوز نتوانستیم زمین موردنیاز برای سایر واحدها را تأمین کنیم با توجه به این‌که دیگر امکان الحاق زمین به شهر پرند وجود ندارد با استفاده از ظرفیت شهرک اعتمادیه و یکی دو شهرک دیگر مشکل تأمین زمین این تعداد واحد نهضت ملی مسکن را نیز برطرف خواهیم کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا