مجله خبریصنایع ساختمانی

پلمب یک واحد تولیدی بتن غیراستاندارد در پاکدشت

مدیرکل استاندارد استان تهران با اعلام خبر اجباری بودن استاندارد بتن، از پلمب یک واحدی تولیدی بتن غیراستاندارد در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، «محمدحسین طاهری» با اشاره به گشت مشترک بازرسان استاندارد و نمایندگان انجمن بتن و قطعات بتنی ایران و اداره صمت شهرستان پاکدشت، افزود: واحد تولیدی مذکور، واقع در شهرک صنعتی «عباس آباد» به علت تولید بتن آماده فاقد پروانه کاربرد نشان استاندارد ایران پلمب شد.

وی تاکید کرد: تولید و توزیع بتن بدون اخذ پروانه کاربرد نشان استاندارد غیرقانونی است.

طاهری ادامه‌داد: از ابتدای سال تاکنون ۳۷۶ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی بتن در استان تهران انجام شده‌است که در نتیجه آن، هشت واحد تولیدی بدون مجوز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام مسوول در پایان یادآور شد: در استان تهران ۱۳۶ واحد تولیدکننده بتن، دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد معتبر از این اداره‌ کل‌ هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا