مجله خبریراه و شهرسازی

بازگشت ۲۷۸ هکتار زمین دولتی به بیت‌المال برای ساخت واحد‌های ویلایی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در آبان ماه ۲۷۸ هکتار زمین دولتی رفع تعرض فوری شد که برای ساخت واحد‌های ویلایی نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در آبان ماه امسال ۳۶۶ مورد تعرض به زمین‌های دولتی در کشور صورت گرفته که با تلاش نیروهای یگان حفاظت سازمان از این تعداد ۳۶۲ مورد رفع تعرض فوری شده و برای ۴ مورد دیگر پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گفته وی،  مساحت اراضی رفع تعرض شده در آبان ماه توسط یگان حفاظت این سازمان ۲۷۸ هکتار است و در این مدت بیشترین وقوع تعرض به اراضی دولتی در استان تهران روی داده است.

او می گوید: از ۱۲۰ مورد تعرض به زمین‌های دولتی در استان تهران که مجموعا به مساحت ۳۵ هکتار بوده با تلاش همکاران ما در یگان حفاظت این استان همه موارد به صورت فوری رفع تعرض شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای احکام قطعی قضایی در آبان‌ماه گفت: ۶۹ مورد حکم قطعی به مساحت ۱۳۷ هکتار در سراسر کشور اجرا شده و بیشترین میزان اجرای احکام توسط یگان حفاظت را متعلق به استان اردبیل است و یگان حفاظت استان اردبیل با اجرای ۱۹ فقره حکم قطعی موفق به بازگشت ۴۱ هکتار زمین دولتی به بیت المال شده است.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا