بورس و بازارمجله خبری

قیمت واحدهای آپارتمانی درمنطقه صادقیه تهران

به گزارش ساختمان آنلاین: یک صاحب بنگاهی توضیح داد: یک ملک ۷۶ متری، تک خوابه و ۲۰ ساله که طبقه همکف است و پارکینگ و انباری و بالکن و حیاط هم دارد، قیمت کل آن ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

او ادامه داد: واحد دیگری که در طبقه چهارم قرار دارد و آسانسور و پارکینگ ندارد، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

مشاور املاک دیگری گفت: برای خرید یک ملک ۹۶ متری در میدان خبرنگار که ساختمان آن شمالی است به بودجه ای معادل ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان نیاز دارید‌.

وی توضیح داد: کف قیمت واحدها در این محدوده مکانی بستگی به خود آن واحد دارد؛ این‌که آیا آینده‌دار است یا خیر و یا مثلا بسته به طبقه‌ای که واحد در آن قرار گرفته است یا آسانسور داشتن یا نداشتن، نرخ کف قیمت تغییر می‌کند. برای مثال اگر واحد در طبقه اول آپارتمانی که آسانسور ندارد قرار گرفته باشد، قیمت آن نسبت به طبقات دیگر بالاتر است؛ مثلا حدودا متری ۳۵ میلیون تومان است. اما طبقات بالاتر همین آپارتمان متری ۳۱ الی ۳۲ میلیون تومان معامله می‌شوند‌. در صادقیه ملک در محله‌هایی مثل گلاب قیمت پایین‌تری دارد. تمام این قیمت‌ها بستگی به مالک و مشاوراملاک هم دارد اما ۹۰ درصد قیمت را خود مالک مشخص می‌کند.

او ادامه داد: واحد دیگری که ۲۰ ساله است و در طبقه دوم قرار دارد و ۹۰ متری است، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است و پارکینگ و انباری هم دارد. این واحد در آریاشهر قرار دارد.

او گفت: واحد نوسازی در همین محدوده به قیمت متری ۵۳ الی ۵۴ میلیون تومان بسته به امکانات آن واحد معامله می‌شود‌. مثلا تک واحدی باشد یا سالن پرده‌خور باشد و… .

درکل قیمت واحدهای نوساز از ۴۷ الی ۴۸ میلیون تومان شروع می‌شود‌.

وی ادامه داد: با سرمایه ۴ میلیارد تومان می‌توان واحدی ۸۰ متری که ۴، ۵ ساله است را خریداری کرد. همچنین ملک دیگری در ستارخان که ۲ ساله است و ۸۴ متر دارد و فول امکانات است، ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

یک صاحب بنگاهی دیگر گفت: درباره قیمت ملکی ۱۲۵ متری و کلیدنخورده در طبقه پنجم در ستارخان که ۳ خواب دارد و هر طبقه ۲ واحدی است، متری ۴۵ میلیون تومان اعلام مالک این ملک است اما می‌توان با قیمت کمتری هم این ملک را معامله کرد‌.

او تاکید داشت: هرساله عید مقداری افزایش قیمت روی ملک‌ها بخصوص ملک‌های کلیدنخورده داریم.

وی افزود: کف قیمت واحدهای قدیمی‌ساز در طبقات پایین نیز از متری ۲۹ الی ۳۰ میلیون تومان(درصورتی که بازسازی نشده باشد) و در طبقات بالاتر از متری ۳۴ الی ۳۵ میلیون تومان شروع می‌شود.

اقتصادآنلاین

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا