مجله خبریراه و شهرسازی

تحویل ۵۸ هزار واحد نوسازی شده در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۱۶ هزار واحد مسکونی در بافت‌های ناکارآمد وارد فرآیند نوسازی شده که ۵۸ هزار واحد تاکنون تحویل مردم شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، میزان نوسازی در بافت‌های فرسوده و همچنین تحویل واحدها مسکونی در این بافت‌ها که در طی دولت سیزدهم با حمایت شهرداری‌ها روند نوسازی آنها انجام و به مردم تحویل شد را تشریح کرد و گفت: در دوازدهمین سلسله بهره‌برداری و افتتاح گروهی واحدهای نوسازی شده در بافت‌های ناکارآمد شهری که هم زمان با سفر رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان انجام شد، یکهزار و ۱۷۰ واحد دیگر در بافت‌های فرسوده به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با افتتاح‌های واحدهای نوسازی شده در دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان هرمزگان میزان واحدهای نوسازی در این بافت‌ها به ۵۷ هزار و ۸۶۱ واحد رسید. طی دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۱۶ هزار واحد مسکونی در دست نوسازی قرار گرفت که از این میزان ۵۷ هزار و ۸۶۱ واحد نوسازی و تحویل شد و مابقی نیز در دست انجام است.

به گفته وی، میزان واحدهای در حال نوسازی مرتب در حال افزایش است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا