مجله خبریراه و شهرسازی

ساخت ۳۶۰ واحد مسکن نهضت ملی در شهر امیریه آغاز شد

دامغان- آیین شروع عملیات آماده سازی اراضی و ساخت ۳۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر امیریه دامغان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، آئین شروع عملیات آماده سازی اراضی و ساخت ۳۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر امیریه دامغان صبح شنبه با حضور استاندار سمنان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان محلی به میزبانی حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) امیریه برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در این مراسم ضمن اشاره به تأمین زمین مورد نیاز مسکن ملی در امیریه گفت: امروز شاهد کلنگ زنی ساخت ۳۶۰ واحد نهضت ملی مسکن برای متقاضیان در شهر امیریه دامغان هستیم.

محمد حسینی طباطبایی با بیان اینکه این تعداد زمین در سایت نهضت ملی مسکن امیریه آماده ساخت شده است، بیان کرد: زمین‌های این سایت به صورت ۲۰۰ متری و ویلایی به عبارت دیگر یک طبقه حیاط دار، ساخته خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ساخت خانه‌های نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی تقاضای مردم شهرستان دامغان بود، افزود: ۴۸۵ نفر در بحث نهضت ملی مسکن از شهر امیریه در سامانه ثبت نام کردند که تأمین زمین برای این تعداد در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه از ۴۸۵ نفر داوطلب نهضت ملی مسکن در امیریه ۲۰۹ نفر حائز شرایط دریافت مسکن شدند، تاکید کرد: تاکنون ۱۳۰ نفر واریز وجه داشته و از دیگر مشمولان نیز می‌خواهیم که وجوه اولیه را واریز کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا