راه و شهرسازیمجله خبری

ثبت‌نام بیش از ۵۲ هزار نفر در طرح نهضت ملی استان بوشهر

به گزارش ساختمان آنلاین: سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر  میزان ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان را ۵۲ هزار و ۶۵۵نفر برشمرد و افزود: تاکنون ۲۴ هزار و ۷۱۶ نفر حائز شرایط اولیه بوده‌اند و تعداد ۳۷۰۶ نفر انصراف داده‌اند و تعداد مجردین نیز ۳۸۰۷ نفر است و از این تعداد ۳۴۲۹ نفر نفر آورده مالی خود را واریز کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اعلام سهمیه چهار ساله استان در طرح نهضت ملی مسکن که ۴۲۹۰۴ واحد است، خاطر نشان کرد: بیشترین متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای خورموج، برازجان، دیلم، کنگان، عالی شهر بوده است.

دستغیبی با اعلام آغازعملیات اجرایی ۵۷ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در ۷ شهر استان بیان کرد: تاکنون ۳۲۶۰ واحد مسکونی ساخته شده است و پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن در سطح استان با توجه به عملکرد شرکت‌های سازنده  تا ۶۰درصد بوده است.

وی در مورد پالایش ها گفت: پالایش توسط دستگاه های متولی ساخت در حال انجام است و در اغلب شهرها پالایش‌ها به اتمام رسید است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره اینکه دراستان بوشهر برای احداث ۳۱۶۹۱ واحد مسکونی تامین زمین  انجام شده است، بیان کرد: درشهرهای گناوه و جم مشکل تامین زمین وجود دارد.

دستغیبی با اعلام اینکه در استان بوشهر دو شهر جدید مسکونی ساخته خواهد شد، گفت: با موافقت وزیر محترم راه و شهرسازی و نیاز استان دو شهرجدید نایبند و عالیشهر در استان ساخته خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در مورد اجرای بیمه کیفیت گفت: در حال پیگیری اجرای بیمه کیفیت در واحدهای مسکونی و پروژه های در حال انجام هستیم.

دستغیبی با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر در استان هنوز تکمیل نشده است، تاکید کرد: دو پروژه ۲۴۲ واحدی برازجان و ۱۴۴ واحدی خورموج در مرحله ۶۰ درصدی ساخت است که حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا