راه و شهرسازیمجله خبری

ساخت هشت هزار و ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در گرگان آغاز شد

به گزارش ساختمان آنلاین: رستم قاسمی در حاشیه این مراسم گفت : باتلاش و همراهی مدیران استانی مقدمات اجرای ساخت ۲۶ هزار واحد مسکونی در گلستان فراهم شده است .

وزیر راه و شهرسازی طرح ملی مسکن را فرصت مناسبی برای خانه دار شدن افراد فاقد مسکن دانست و گفت: دولت مصمم است منابعی که برای سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده را به کار بگیرد تا نیازهای مسکن کشور برطرف شود.

قاسمی افزود: دولت برای موفقیت این طرح همه جوانب پروژه را بررسی کرده و علاوه بر تزریق تسهیلات مناسب مالی برای متقاضیان تعهدات خوبی از نظر تخفیف مسکن و نظام مهندسی ایجاد کرده تا به نهضت ملی مسکن کمک شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت : با ساخت چهار میلیون مسکن در دوره فعالیت دولت سیزدهم، عرضه و تقاضای مسکن در کشور متعادل شده و قیمت خرید و اجاره تغییر خواهد کرد.

رییس جمهور صبح امروز جمعه ۱۳ اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا