مجله خبریراه و شهرسازی

قیمت قطعی پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید به متقاضیان اعلام شود

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: باید قیمت قطعی پروژه‌های نهضت ملی مسکن به متقاضیان اعلام شود تا از ایجاد بار مالی اضافه جلوگیری شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان  ملی زمین و مسکن گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیاز به یک کار جهادی  دارد تا از طریق آن بتوانیم بخش زیادی از پروژه ها را به متقاضیان تحویل دهیم.

وی ادامه داد: حجم کاری که براساس اساسنامه سازمان برعهده ما گذاشته شده است با روش‌های معمول گذشته به انجام نخواهد رسید و باید در نشست‌های آموزشی با همفکری هم به دنبال ایجاد راه‌هایی باشیم که بتوانیم پروژه‌ها را به بهترین نحو و با سرعت و کیفیت مناسب به اتمام برسانیم.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه باید از تجربیات مسکن مهر استفاده کنیم افزود: باید در دستورالعمل‌های ابلاغی مشکلات سابق را برطرف کنیم تا در اجرا دچار مشکلات فنی و حقوقی نشویم.

وی  بیان کرد: اجرای صحیح و کیفیت کار در ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است و باید در بررسی صورت‌ وضعیت پیمانکاران تمامی هزینه‌ها را محاسبه کرده و  قیمت قطعی پروژه به متقاضی اعلام شود تا از ایجاد بارمالی بعد از تحویل واحد به متقاضی برای دولت جلوگیری شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا