مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

انتشار آگهی خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن در سایت‌ها پیگرد قانونی دارد

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: افرادی که از طریق آگهی در سایت‌ها اقدام به خرید وفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن می‌کنند بعدا با مشکل مواجه خواهند شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: باید به طور قطع بگوییم که خرید وفروش امتیازهای مسکن ملی در تمامی بخش ها ممنوع است و هیچ سایت و یا اپلیکیشنی حق ندارد این آگهی ها را منتشر کند و در صورت انتشار این آگهی ها حق پیگرد قانونی برای ادرات کل راه و شهرسازی استان تهران وجود دارد.

وی افزود: اگر فردی اقدام به خرید این امتیازها کند در آینده به مشکل برمی خورد چراکه عرصه و عیان واحدهای مسکونی با یکدیگر متفاوت است و تمامی زمین ها ۹۹ ساله است و در بخش خرید وفروش واحدهای مسکونی ممکن است با مشکل مواجه شود.

او بیان کرد:  روند پیشرفت واحدهای نهضت ملی مسکن مناسب بوده و خوشبختانه توانسته ایم اراضی مورد نیاز برای این پروژه ها را تامین کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا