مجله خبریراه و شهرسازی

۲۰۴ هزار و ۸۵۵ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرها تحویل شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از فرآیند ساخت ۵۹۳ هزار و ۲۴۹ واحد مسکونی در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت آن بنیاد در این دولت خبر داد و گفت که از این تعداد واحد شروع شده در کشور، تاکنون ۲۰۴ هزار و ۸۵۵ واحد شهری و روستایی تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «غلامرضا صالحی»‌ از تامین ۳۵۰ هزار قطعه زمین در روستاها برای واگذاری به متقاضیان مسکن توسط آن بنیاد، خبر داد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روند آغاز و تکمیل واحدهای نهضت ملی تحت مسوولیت بنیاد مسکن را در شهرها و روستاها تشریح کرد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم، بنیاد مسکن در شهرها و روستاها در مجموع ۵۹۳ هزار و ۲۴۹ واحد را به مرحله اجرایی رساند که از این میزان تاکنون ۲۰۴ هزار و ۸۵۵ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد.

به گفته صالحی، از ۲۰۴ هزار و ۸۵۵ واحدی که در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل متقاضیان شد، ۱۹۳ هزار و ۲۵۲ واحد در روستاها و ۱۱ هزار و ۶۰۳ واحد در شهرها بود.

وی توضیح داد: اکنون در مجموع ۳۸۶ هزار و ۹۲۷ واحد دیگر توسط بنیاد در شهرها و روستاها با پیشرفت فیزیکی متفاوت در حال اجرا است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روند اجرای نهضت ملی مسکن که توسط بنیاد مسکن در شهرها و روستاها در حال اجراست را مناسب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا با افزایش سقف تسهیلات، افزایش سهم اجرای نهضت ملی از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد برسد و همچنین با واگذاری اراضی به متقاضیان، بنیاد مسکن بتواند به تعهدات خود در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جامه عمل بپوشاند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و آغاز به کار دولت سیزدهم تعهد کرده است تا در مجموع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را به اجرا برساند و در مشارکت با مردم و سازندگان آنها را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا