مجله خبریراه و شهرسازی

کنترل کیفی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در بیش از ۲۸ استان اجرایی شد

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بیشترین مطالعات و کنترل کیفی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان و فارس صورت گرفته است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: از روز‌های آغاز به کار نهضت ملی مسکن، مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی در بیشتر استان‌هایی که در این زمینه ثبت تقاضا کردند انجام شده است و  تاکنون در بیش از ۲۸ استان مطالعات ژئوتکنیک و کنترل کیفی پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده و مابقی هم در حال انجام است.

به گفته مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر‌های جدید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تمامی مسئولان نهضت ملی مسکن برای ارتقای کیفیت به اجرای طرح نهضت ملی مسکن همکاری بسیار خوبی تا به امروز داشته‌اند.

کیانپور گفت: بیشترین مطالعاتی که در بخش مسکن توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال انجام است در استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان و فارس ثبت شده است و بیشترین همراهی و همکاری را با ادارات کل راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر‌های جدید داشتیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا