مجله خبریراه و شهرسازی

نهضت ملی مسکن در ۱۷ شهر استان سمنان ویلایی خواهد بود

استاندار سمنان درباره نهضت ملی مسکن گفت: بحث اجرای ویلایی سازی در ۱۷ شهر از ۲۰ شهر استان در دستور کار و پیگیری قرار دارد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات ساخت مسکن ملی در دامغان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از بهترین دستاوردهای دولت سیزدهم است، تاکید کرد: ۱۷ هزار مسکن در استان در حال حاضر در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

وی افزود: امروز عملیات اجرایی احداث بزرگترین پروژه ویلایی سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دامغان با یک کار جمعی و پشتیبانی مسئولان استانی و محلی به منظور ساخت یک هزار و ۷۴ واحد مسکونی، آغاز شد.

استاندار سمنان همچنین گفت: دستگاه‌های اجرایی و واحدهای خدمات رسان استان تمام تلاش خود را برای فرآهم سازی زیرساخت‌ها و تسریع در عملیات اجرایی و تبدیل این سایت به یک کارگاه توسعه و آبادانی به کار گیرند.

هاشمی افزود: بحث اجرای ویلایی سازی در ۱۷ شهر از ۲۰ شهر استان امروز در دستور کار و پیگیری قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا