مجله خبریراه و شهرسازی

بیش از ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در زنجان تخصیص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۰۰ هزار و ۶۲۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این استان ثبت نام کردند گفت: از این تعداد برای ۲۱ هزار و ۲۷۳ متقاضی تخصیص پروژه شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، اصغر اسماعیلی افزود: از مجموع آمار ثبت نام شدگان ۵۳ هزار و ۵۲۲ نفر به دلیل داشتن مالکیت شخصی، فرم ج قرمز، استفاده از تسهیلات بانکی در بخش مسکن، واریز نکردن آورده، عدم مراجعه و نداشتن پنج سال سابقه سکونت و غیره رد درخواست شدند.

به گفته این مسوول هفت هزار و ۹۴ نفر هم از طرح نهضت ملی مسکن در استان انصراف دادند.

وی سهمیه ابلاغی استان زنجان در قانون جهش تولید مسکن برای چهار سال را ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی شامل مسکن حمایتی، مسکن روستایی، نوسازی بافت فرسوده و مسکن خودمالکی ذکر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: از کل ثبت نامی ها در سامانه نهضت ملی مسکن، تعداد متقاضیان حائز شرایط ۳۷ هزار و ۵۳۳ نفر بوده است.

این مسوول ادامه داد: تعداد واحدهای مسکونی شروع شده در قالب نهضت ملی مسکن در استان ۱۸ هزار و ۹۶ واحد است.

اسماعیلی با بیان اینکه تعداد واحدهای دارای قرارداد با سازنده در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۸ هزار و ۶۹۶ واحد مسکونی است افزود: تعداد واحدهای تکمیل شده و یا در مرحله فونداسیون نیز ۱۷ هزار و ۸۲۸ واحد است.

وی تعداد واحد مسکونی اتمام و یا در مرحله اسکلت و سقف را ۱۷ هزار و ۴۴۲ واحد عنوان کرد و گفت: ۱۳ هزار و ۱۲۷ واحد نیر در مرحله اتمام و یا سفت کاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین هفت هزار و ۷۶۷ زن سرپرست خانوار و پنج هزار و ۵۳۴ نفر هم تحت پوشش نهادهای حمایتی ( کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی) در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا