مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران غیرقانونی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به غیرقانونی بودن خرید و فروش امتیاز طرح های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر از تعامل اداره کل متبوعش با صنعت و معدن برای جلوگیری از خرید و فروش امتیاز این طرح‌ها در استان خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، حسین جنتی اظهار داشت: متاسفانه بنا به اخبار واصله برخی از مشاوران املاک در پایتخت و شهرهای استان اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر می‌کنند که در این زمینه باید دستگاههای نظارتی استان با جدیت بیشتری ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد صاحب امتیاز و با دستور مقام قضائی استان به جهت جلوگیری از درگیری طرح ها با پروندهای حقوقی و قضایی ناشی از تخلفات و جرائم که موجب ضرر به خریداران و تشکیل پرونده های قضایی می شود؛ مقرر شد امور مربوط به این طرح ها از خرید و فروش امتیاز، مطابق با دستور العمل ها و نمونه قرارداد های ابلاغی وزارت متبوع انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و همشهریان فریب سوداگران را نخورند.

جنتی یادآور شد: مشاوران املاک حق خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن را ندارند و این دستور العمل از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به مشاوران املاک ابلاغ شده است.

این مسئول تاکید کرد: شهروندان مطلع باشند با فروش امتیاز مسکن ملی، برای همیشه حق استفاده از تسهیلات دولتی در خصوص زمین یا مسکن را از دست خواهند داد.

عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن و شهرسازی حاکی است که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۹۱ واحد در قالب های گوناگون در سراسر کشور در دست ساخت است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا