مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

متقاضیان نهضت ملی مسکن در اراک خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند

شماری از متقاضیان نهضت ملی مسکن در اراک روز دوشنبه با حضور مقابل اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از مدیران این مجموعه خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، شماری از متقاضیان پروژه مسکن کوی شهید سلیمانی اراک به علت تاخیر در آماده‌سازی واحدهای مسکونی تجمع کردند.

موضوعات مختلفی از قبیل میزان پیشرفت پروژه ها، افزایش چند باره آورده متقاضیان، تاخیر در تحویل واحدها و تسریع در تحویل آنها از جمله مطالبات حاضران بود.

یکی از متقاضیان حاضر در تجمع در تماس با خبرگزاری ایرنا اراک، خواستار کمک برای رساندن صدایشان به مسئولان شد و گفت: در شهرک شهید سلیمانی اراک ۲ پروژه ۹۳۶ واحدی و ۳۸۴ واحدی تعریف شده که سال ۹۸ ثبت نام و سال ۹۹ اولین وجه متقاضیان واریز انجام شد.

وی که نخواست به نامش در مصاحبه اشاره شود، افزود: تاکنون پنج مرحله واریزی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال پرداخت شده اما طرح فقط ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این شهروند اراکی تاکید کرد: با توجه به تورم و کاهش درآمدها، اکنون مطالبه وجه برای ساخت این واحدها موجب شده تا متقاضیان توان پرداخت نداشته باشند.

خانمی که متقاضی در شهرک شهید سلیمانی اراک است نیز به ایرنا گفت: در ابتدای ثبت نام قرار شد در چهار مرحله هر مرحله ۵۰۰ میلیون ریال وایز کنیم اما اکنون مطالبه وجه بیشتر موجب شده تا از مسئولان راه و شهرسازی استان بخواهیم برای سرعت در ساخت پروژه اقدام کنند.

۱۴۱ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا