مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

نصب دوربین در پروژه‌های نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران پرند از نصب دوربین در پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مترو پرند طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، آرش صیادی اظهار کرد: شرکت عمران شهر جدید پرند به منظور شفافیت و پاسخگویی به مردم و متقاضیان مسکن و رفع سایر مشکلاتی که در حوزه عملکرد شهرهای جدید است مرکز تماس را راه اندازی کرده است. در این مرکز تماس روزانه و میانگین 200 پیام پاسخ داده می‌شود.

وی با بیان این‌که غیرحضوری کردن خدمات از دیگر اقداماتی است که شرکت عمران شهر جدید پرند آن را در برنامه قرار داده است، ادامه داد: مترو پرند طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن این‌که 2800 واحد مسکن مهر تکمیل شده به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی از برنامه نصب دوربین در پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: به‌زودی دوربین‌ها برای تسهیل ارتباط با مردم و ارائه تصویری شفاف از روند اجرای پروژه‌ها نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا