مجله خبریراه و شهرسازی

متقاضیان نهضت ملی مسکن پردیس ۶۸۲ میلیارد تومان واریز کردند

بررسی آمار نشان می‌دهد حدود ۳۱ هزار نفر برای نهضت ملی مسکن پردیس ثبت‌نام کرده‌اند که مجموع متقاضیان موثر طرح اقدام ملی و نهضت ملی حدود ۵۰۰۰ نفر است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم، آمار وزارت راه و شهرسازی حاکی از آن است که تا تیرماه امسال حدود 31 هزار نفر برای نهضت ملی مسکن شهر جدید پردیس ثبت‌نام کرده‌اند.

از این تعداد حدود 20 هزار متقاضی حائز شرایط ثبت‌نام نهضت ملی مسکن بوده‌اند.  از این تعداد نیز حدود 2500 نفر تایید نهایی شده که حدود 2400 نفر واریزی وجه داشته‌اند و برای حدود 2300 متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است. مجموع واریزی متقاضیان نهضت ملی مسکن شهر پردیس نیز 682 میلیارد تومان بوده است.

مجموع واحدهای دارای قرارداد طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شهر مذکور حدود 5100 واحد و تعداد متقاضیان موثر این پروژه‌ها حدود 5000 نفر است. برای این پروژه‌ها حدود 8000 واحد زمین تامین شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا