اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

پروژه‌های نهضت ملی مسکن افزایش قیمت نخواهند داشت

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با اشاره به اینکه افزایش قیمت مصالح ساختمانی از جمله یونولیت، سیمان و فولاد بر قیمت مسکن تاثیر گذار نیست گفت: در حال حاضر سازندگان پروژه های نهضت ملی مسکن با همان قیمت و نرخ گذشته اقدام به ساخت و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن کرده اند  و بعد از گذشت چند ماه در تعدیل قیمت و تعدیل برنامه های سازمان برنامه و بودجه اعلام می شود.
او با اشاره به اینکه در حال حاضر میانگین قیمت ساخت هر متر مربع از پروژه های نهضت ملی به ۱۰ میلیون تومان هم نمی رسد افزود: کمبود مصالح ساختمانی از جمله یونولیت و سیمان زمینه ساز کند شدن روند ساخت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن نشده است.
محبت خواه بیان کرد: به هيچ عنوان اجرا و یا روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن کند و یا متوقف نشده است بلکه اجرای این پروژه ها به ویژه در شهرهایی مانند دماوند، اسلام شهر، رباط کریم به پیشرفت های خوبی رسیده و در شهر تهران از جمله ایوانکی سرعت اجرا برای این پروژه ها مناسب است.
مديرکل راه و شهرسازی استان تهران  تاکید کرد: در حال حاضر ثبت‌نام برای پروژه های نهضت ملی مسکن در ایوانکی وجود دارد و ساخت این پروژه ها به صورت ویلایی و حیاط دار است.
 او افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ثمن اقدام به ثبت نام برای ثبت نام در نهضت ملی مسکن کنند.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا