اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

سامانه ثمن برای ثبت‌نام دوباره نهضت ملی مسکن به زودی باز می‌شود

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه استعفای رامین کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پذیرفته نشده است گفت: اعضای هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران استعفای کرمی را قبول نکرده اند و در حال حاضر او در این بخش مشغول است.
او ادامه داد: در حال حاضر وضعیت نظام مهندسی در حوزه ساخت و نظارت بر پروژه های واحدهای مسکونی مناسب است و مشکلی از لحاظ فعالیت در این بخش وجود ندارد.
محبت خواه بیان کرد: بخش مسکن یکی از مهم ترین حوزه های اقتصادی در کشور به شمار می رود که باید در این حوزه نظارت ها افزایش یابد تاشاهد کاهش کیفیت در روند اجرای پروژه ها نباشیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: یکی از مهم ترین وظایف در حوزه نظام مهندسی همکاری با شهرداری ها در حوزه کاهش مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی است که باید در این زمینه تمامی دستگاه ها اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.
او با بیان اینکه روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر تهران به خوبی در حال اجرا است گفت‌: سرعت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران افزایش یافته است و در بسیاری از مناطق و شهرستان های استان تهران پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی مسکن به بیش از 50 درصد رسیده است.
محبت خواه بیان کرد: در حال حاضر اگر وزارت راه و شهرسازی دستور دهد سامانه ثمن برای ثبت نام متقاضیان باز خواهد شد و پس از بازشدن سایت متقاضیان می توانند شهرهای خود را اصلاح کنند چراکه بسیاری از متقاضیان به دلیل انتخاب شهر اشتباه خود رد شده اند بنابراین با باز شدن این سایت می توانند شهر مورد نظر خود را اصلاح کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا