راه و شهرسازیمجله خبری

۸۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران آورده اولیه را واریز نکردند

به گزارش ساختمان آنلاین:  خلیل محبت خواه با یادآوری این که 980 هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند،‌اظهار کرد: این ثبت‌نام‌ها در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی، شهرهای استان تهران و شهرهای زیرمجموعه بنیاد مسکن بودکه پس از پالایش‌های نهایی 103 هزار نفر تائید نهایی شدند.

وی ادامه داد: پیامک افتتاح حساب برای متقاضیان تائید شده از طرف بانک مسکن ارسال شده و در تعدادی از شهرها در نیز به سرعت در حال ارسال است.

وی بیان کرد:20 هزار نفر تاکنون در استان تهران افتتاح حساب داشته اند و بیش از 12 هزار نفر متقاضی استان به 143 پروژه تعریف شده نهضت ملی مسکن متصل شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برنامه ریزی همه جانبه تمامی زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان تهران برای اتصال 103 هزار نفر متقاضی تائید صلاحیت شده خبر داد و گفت: بیش از 60 درصد نیز بیشتر از تعداد متقاضیان تائید شده  در حال حاضر زمین تخصیص یافته است و در واقع برای 162 هزار نفر متقاضی زمین را تامین کرده ایم تا در ثبت نام های آتی نیز دچار مشکل نباشیم .

محبت خواه افزود: دو فرآیند شروع پروژه و تخصیص زمین را به شکل مستمر پیش می بریم  و از شهرداران شهرهای استان نیز پیگیر تخصیص زمین و جذب سرمایه گذار برای رونق بخشی به نهضت ملی مسکن هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا