بورس و بازارراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

معاون وزیر راه : مصالح ساخت نهضت ملی مسکن تا ۱۰ سال بیمه می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از صدا و سیما، محمود محمود زاده در  بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اظهار کرد: ۴ میلیون مسکن نهضت ملی قرار است ساخته شود که از نظر اقتصادی به ۴ هزار میلیارد میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که اگر ۷۰ درصد این مبلغ مصالح ساختمانی باشد، به حدود ۲ هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد میلیارد تومان سرمایه نیاز داریم.

محمودزاده اضافه کرد: یکی از بحث‌ها، تولید مصالح ساختمانی است که باید بتوانیم مصالح مناسب و با کیفیتی را تأمین کنیم؛ بحث اشتغال این طرح نیز از دیگر موضوعات مهم است که بیش از ۸،۵ میلیون اشتغال ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر راه شهرسازی گفت: میزان تسهیلات نیز باید برای راه اندازه این مرکز در نظر گرفته شود که با تأمین منابع مالی می‌توانیم این طرح را به پایان برسانیم؛ بیش از ۲۵ تفاهم‌نامه برای انجام این پروژه به امضا رسیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا