راه و شهرسازیمجله خبری

پایان خردادماه؛ فرصت شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین: محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در نشست بررسی پیشرفت تامین اراضی، تعیین تکلیف متقاضیان نام‌نویسی شده و اجرای عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن که امروز ۳۱ اردیبهشت ماه به ریاست رستم قاسمی و با حضور تمامی معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن و شهرسازی، شرکت ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه درحوزه مسکن و همچنین مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها برگزار شد، گفت: همکاری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر تامین اراضی توسط وزارت راه و شهرسازی راهکاری است که می‌تواند برای رفع نیاز مردم به مسکن موثر باشد. بنابراین در اجرای طرح نهضت ملی مسکن سایر دستگاه‌ها نیز باید در تامین اراضی اهتمام داشته باشند.

محمودزاده توضیح داد: بر اساس قانون استانداران رییس شورای مسکن استان هستند و مسیولیت تامین مسکن در استان‌ها و شهرهای کشور برعهده آنهاست.

در نشست بررسی روند پیشرفت اجرای طرح نهضت ملی‌مسکن همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی به تمامی مدیران کل راه و شهرسازی تاکید کرد که حداکثر تا پایان خردادماه فرصت دارند تا درخصوص تامین اراضی، تعیین تکلیف متقاضیان طرح و اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

سیستان و بلوچستان و بوشهر رکورد داران تامین زمین

محمودزاده بر اهتمام سایر دستگاه‌ها برای تامین اراضی طرح نهضت ملی‌مسکن تاکید کرد و گفت: بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از متقاضیان به کارتابل استان‌ها معرفی شده‌اند تا روند پالایش آنها تکمیل شود.

وی از تامین اراضی یک میلیون و ۳۶۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن با کابری مسکونی خبر داد و اعلام کرد: بیشترین تامین زمین در سیستان و بلوچستان و بوشهر و کمترین اراضی در کردستان، لرستان، کرمان، تهران تامین شده است که ضرورت دارد تا روند تامین اراضی سرعت یابد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا