راه و شهرسازیمجله خبری

رایزنی برای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رودهن، بومهن و دماوند

به گزارش ساختمان آنلاین:  غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بخشی از اقدامات آن بنیاد را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: پالایش حدود ۱۸۰ هزارنفر متقاضیان استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است که بعد از بررسی نهایی، نتیجه اعلام خواهد شد.

صالحی افزود: نزدیک به ۱۳۰ هزار نفر از مجموع ۱۸۰ هزار نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان‌های استان تهران در رودهن، بومهن و دماوند متقاضی دریافت مسکن هستند.

وی توضیح داد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سه شهرستان رودهن، بومهن و دماوند مشکلاتی وجود دارد که در جلسات با اداره کل راه و شهرسازی استان در تلاش هستیم مشکل حل و تامین اراضی انجام شود.

صالحی با یادآوری این مطلب که طرح اقدام ملی  در طرح نهضت ملی مسکن ادغام شده است، گفت: از واحدهای مسکونی آغاز شده یکهزار و ۲۰۰ واحد در دماوند شروع شده است که ۷۰۰ واحد آن دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و مابقی نیز در ۵ هکتار اراضی پیشرفت ۱۰ درصدی دارد.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی را طی ۴ سال دولت سیزدهم در برنامه قرار داده است. در اجرای این طرح نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای کوچک مسئولیت احداث، نوسازی و بهسازی برخی واحدها را برعهده دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا