راه و شهرسازیمجله خبری

مردان مجرد آماده ثبت‌نام در نهضت مسکن باشند

به گزارش ساختمان آنلاین: سه روز قبل محمود محمودزاده – معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که مطابق مصوبه شورای عالی مسکن، بررسی‌های حقوقی در خصوص طرح ورود مردان مجرد به نهضت ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده و پیشنهاد ثبت نام از مردان مجرد بالای ۲۵ سال به وزیر راه و شهرسازی ارائه و در حال بررسی است.

محمودزاده اخیراً نیز با بیان این که مردان مجرد بالای ۲۵ سال می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند گفته است که نام نویسی از این افراد به زودی شروع می‌شود.

بر این اساس ثبت نام از افراد متاهل که هم اکنون در جریان است تا ۱۵ دی‌ماه ادامه می یابد و این زمان تمدید نخواهد شد. سپس ثبت نام از مردان مجرد بالای ۲۵ سال شروع می شود.

مجردهایی که برای این طرح ثبت‌نام می‌کنند باید در زمان تحویل واحد متاهل شده باشند در غیر این صورت بر اساس قیمت روز، مابه‌التفاوت را پرداخت خواهند کرد و واحدها را تحویل می‌گیرند.

با وجود آنکه این طرح هنوز به تایید نهایی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نرسیده، از صحبت‌های محمودزاده چنین به نظر می‌رسد که به زودی این پیشنهاد توسط قاسمی تایید و اجرا خواهد شد. فقط ممکن است تغییراتی در سن مشمولان این طرح داده شود.

درخصوص تعیین حداقل سن ۲۵ سال، این موضوع مدنظر قرار گرفته که شرایط زندگی و ازدواج فراهم باشد. اگر در آینده شرایط متفاوت شود ممکن است با توجه به حجم تقاضا شرط سنی به طور کلی برداشته شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا