مجله خبریراه و شهرسازیمجلس و ارگان ها

سامانه جامع یکپارچه نظام مهندسی ساختمان به زودی آغاز بکار خواهد کرد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور عنوان کرد: تا شهریور سال آینده نرم افزار جامع یکپارچه نظام مهندسی که شامل اطلاعات ۶۰۰ هزار عضو این سازمان است جایگزین نرم افزارهای استانی می شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا؛ دکتر حمزه شکیب در سومین همایش آشنایی با مبانی و اصول رفتار و طراحی ساختمان‌ها بر اساس عملکرد که در هتل پارسیان کرمانشاه در حال برگزاری است، افزود: برای ایجاد شفافیت در سازمان تصمیم بر این شد که سامانه جامعه یکپارچه در کشور ایجاد شود. سال‌ها صحبت از این طرح شده بود اما در حال حاضر این پروژه منجر به قرارداد شده و پیشرفت خوبی انجام شده است.

شکیب ادامه داد: اطلاعات تمامی ۶۰۰ هزار عضو این سازمان در کل کشور در سامانه مزبور قرار می‌گیرد. سامانه آموزشی و دیگر سامانه ها نیز در این سامانه تجمیع می‌شود.

وی گفت: برای ما مهم است که اعضای سازمان نظام مهندسی مهارت کافی را داشته باشند و برای این کار تلاش‌های خوبی در حال انجام است و در این زمینه دوره های مختلفی همچون طراحی بر اساس عملکرد، مقاوم سازی، فروریزش ساختمان ها و حریق برگزار شده است.

دکتر شکیب بنیه علمی قوی اعضای سازمان نظام مهندسی را به عنوان یک هدف عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم بنیه علمی خود را قوی کنیم می‌توانیم ارزش افزوده‌ای برای مالک فراهم کنیم تا مالک با رغبت ویژه ای پرداخت ها را به ما داشته باشد و خیالش راحت باشد.

دکتر حمزه شکیب، دکتر عباسعلی تسنیمی، دکتر حمید زعفرانی، دکتر عبدالرضا سرو قدمقدم، دکتر مهرزاد تحملی رودسری، دکتر جواد اسفندیاری و دکتر حمید توپچی نژاد از سخنرانان این همایش دو روزه از ۱۵ آذرماه خواهند بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا