مجله خبریراه و شهرسازی

سازمان نظام مهندسی: خانمی که کشف حجاب کرد، رد صلاحیت نشده بود

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حسب قانون برای مجمع این سازمان شرط استعلامی وجود ندارد، لذا خانمی که در جریان انتخابات کشف حجاب کرد، ردصلاحیت نشده بود و در حال استفاده از فرصت معرفی خود بوده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، در اطلاعیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران آمده است:

در پی انتشار فیلمی از کشف حجاب همراه با اعتراض یکی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به موضوع رد صلاحیت ایشان در مراسم انتخابات هیئت‌رئیسه اصلی مجمع عمومی این سازمان، به استحضار مردم شریف کشور می‌رساند:

حسب ماده ۱۱ شیوه‌نامه نحوه تشکیل و اداره مجامع، هیئت‌رئیسه اصلی از بین اعضای داوطلب، با رأی اکثریت نسبی اعضای حاضر در مجمع انتخاب خواهند شد.

لذا در انتخابات مذکور هیچ‌گونه رد صلاحیتی از ارگان‌های مختلف صورت نپذیرفته و حسب قانون مذکور، برای این مجمع شرط استعلامی وجود ندارد و بدین‌وسیله قویاً تکذیب می‌گردد.

لازم به ذکر است ایشان در این مجمع به‌عنوان کاندیدا مطرح و از فرصتی که برای معرفی به وی ارائه شد، در حال استفاده بوده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا