راه و شهرسازیمجله خبری

اعضای جدید شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان معرفی شدند

به گزارش ساختمان آنلاین:  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مراسم اعطای احکام اعضای نهمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسعود زریبافان به عنوان نماینده وی در برگزاری انتخابات، محمد رضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و اقبال شاکری ناظر کمیسیون عمران در شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان برگزار و طی این جلسه حکم ۳۲ عضو شامل ۲۵ عضو اصلی و ۷ عضو علی البدل به منتخبان اعطا شد.

اسامی اعضای منتخب نهمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در رشته‌های هفت‌گانه عمران، نقشه برداری، ترافیک، تأسیسات برق، تأسیسات مکانیک، معماری و شهرسازی به شرح زیر است:

در رشته عمران، اسامی منتخبان شامل “حمزه شکیب“، “بهروز فرح شیرازی”، “مهران کوهی کمالی”، “امین مقومی”، “علی پوراربابی”، “جواد اسفندیاری”، “مهدی حکیمی”، “محمدرضا عظیمی سردری”، “جعفر هاشم زاده” و “عباس طوفان” به عنوان اعضای اصلی و “مجید شاه اویسی” به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شدند.

در رشته نقشه برداری عضو اصلی “سعید یزدانی” و عضو علی‌البدل “یاسر ابراهیمیان قاجاری” انتخاب شدند.

در رشته ترافیک نیز “غلامرضا شیران” عضو اصلی و “یوسف ساجد” عضو علی البدل معرفی شدند.
در رشته تأسیسات برق “مهرداد موحدپور”، “مجید جی افرام” و “سید مجید حسینی” به عنوان اعضای اصلی و “حمید اسلامی” به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

در رشته تأسیسات مکانیک اعضای منتخب شامل “کیان حصاری”، “حسن نظری زاده” و “افشین ناصری” به عنوان اعضای اصلی و “محمد مصطفوی” به عنوان عضو علی‌البدل است.

در رشته معماری اعضای منتخب شامل “مجتبی فرهمند”، “عباس عامری”، “منصور بدیعی فر”، “سید جمال الدین مهدوی سعیدی”، “شهاب آدم نوه سی” و “طاهره نصر” به عنوان اعضای اصلی و “علی رحمان پور زنجانی” به عنوان عضو علی البدل است.

و در رشته شهرسازی به عنوان عضو اصلی “سینا صبری” و به عنوان عضو علی البدل “سید محمود میثاقی” انتخاب شدند.

گفتنی است در ادامه، جلسه انتخابات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ۴ نفر کاندید شامل حمزه شکیب، علی پوراربابی، کیان حصاری و امین مقومی برگزار شد.

در این انتخابات شکیب با ۲۲ رأی بیشترین آرا را نصیب خود کرد و پوراربابی با ۱۲ رأی، حصاری با ۱۲ رأی و مقومی نیز با ۱۰ رأی و در نهایت سه نفر اول که بیشترین آرا را کسب کرده بودند به وزیر راه و شهرسازی معرفی شدند تا انتخاب نهایی رئیس سازمان توسط وی صورت گیرد و برای اعطای حکم ریاست سازمان به مدت ۳ سال به رئیس جمهور معرفی شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا