مجله خبریصنایع ساختمانی

تولید روزانه 900 تن نخاله ساختمانی در شهر یزد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد میانگین تولید روزانه نخاله ساختمانی در این شهر را حدود ۹۰۰ تن ذکر کرد و از شهروندان خواست در زمان انجام تعمیرات و بازسازی اماکن عمومی و مسکونی از خدمات حمل نخاله این سازمان استفاده کنند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، محمد رضا برزگر افزود: جمع آوری و حمل مکانیزه پسماندهای عمرانی و ساختمانی کم حجم ناشی از تعمیرات و بازسازی، با سرویس تراکتور خاور و نیز ماشین آلات و تجهیز آنها به بازو غلطان توسط این سازمان و مشارکت بخش خصوصی مدیریت و جمع آوری می شود.

وی تصریح کرد: این سازمان با هدف ارتقای سطح رعایت نظافت معابر، بهداشت عمومی، بهبود منظر شهری، افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله، نسبت به ساماندهی، ذخیره سازی موقت و حمل مکانیزه نخاله با استفاده از باکس های ویژه اقدام کرده است.

وی افزود: شهروندان در زمان انجام تعمیرات و بازسازی اماکن عمومی و مسکونی، به سازمان مدیریت پسماند شهرداری مراجعه کرده تا پس از برآورد کارشناسی میزان خاک و نخاله تولیدی، سرویس های حمل نخاله به آدرس درخواستی ارسال شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا