راه و شهرسازیمجله خبری

وبینار «کسب درآمد در مهندسی عمران» برگزار می‌شود

به گزارش ساختمان آنلاین: یکی از مهم‌ترین مزایای شغل مهندسی عمران درآمد خوب است. درآمد این مهندسین به عوامل مختلفی مثل نوع شغل، شرایط محیط کاری، شهر یا کشور، سطح تجربه، جنسیت و … بستگی دارد. کسانی که در این گروه شغلی فعالیت دارند می‌توانند از شرکت در دوره‌های کارآموزی با حقوق، استخدام شدن در یک شرکت خصوصی یا یک سازمان دولتی، کار کردن به عنوان مهندس ناظر، کار کردن به صورت پروژه‌ای یا پاره‌وقت برای یک شرکت خصوصی، راه‌اندازی یک شرکت مهندسی یا کارهای اینترنتی، درآمد داشته باشند.

اولین وبینار «کسب درآمد در مهندسی عمران» با بررسی موضوع “عوامل موثر برای ورود به بازار کار و موفقیت در آن”، با ارائه مهندس یاسر عمادی ـ طراح، ناظر و مجری پروژه های ساختمانی، روز چهارشنبه ۳ آذر، ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹، به صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا