مجله خبریبورس و بازارمجلس و ارگان ها

تبانی در معاملات مسکن و افزایش حق کمیسیون مهم‌ترین تخلفات مشاوران املاک

جنتی گفت: تبانی در معاملات مسکن و افزایش حق کمیسیون از مهم‌ترین تخلفات در حوزه مشاوران املاک به شمار می‌رود که در این زمینه باید نظارت بیشتری شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین جنتی  گفت: بازرسی از مشاوران املاک در استان تهران در دستور کار است و با جدیت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم مشاوران املاک متخلف در استان تهران فعالیت کنند.

به گفته مدیرکل راه  وشهرسازی استان تهران،  تا به امروز بیش از ۱۱ هزار بازرسی است که از این تعداد ۱۴۰۰ بنگاه مشاور املاک متخلف شناسایی شده و ۸۸ میلیارد تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

او گفت: مهم ترین تخلفات انجام‌شده توسط بنگاه‌های مشاور املاک که منتهی به پلمب و اخذ جرایم تعزیراتی می‌شود، شامل تبانی در معاملات، فروش مال غیر، فروش و اجاره مسکن به قیمت بالاتر از عرف و عدم ثبت رسمی معاملات می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا