مجله خبریبورس و بازارمجلس و ارگان ها

پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در خوزستان

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در استان خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، محمد جامع از پلمب ۱۵۲ بنگاه معاملات املاک متخلف در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: پیروی مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن با دستور رئیس جمهور، کارگروه تنظیم بازار و املاک و مستغلات استان‌ها تشکیل و این کارگروه در خوزستان با هدف ساماندهی بنگاه‌های املاک کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: یکی از اقدامات انجام‌شده در این راستا، تشکیل گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، اداره کل صمت، اداره کل راه و شهرسازی، مقام قضایی و انتظامی استان بود که از ماه گذشته تا کنون بازدیدهای متعددی از مشاوران املاک سطح شهر اهواز و آبادان انجام و تعداد زیادی از مشاوران املاک متخلف پلمب شدند.

دبیر ستاد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان با بیان اینکه اتحادیه مشاوران املاک با همکاری اداره اماکن نسبت به پلمب مشاوران املاک فاقد پروانه اقدام کرده است، گفت: تشکیل کارگروه‌های شهرستانی نیز با جدیت انجام و گشت‌های مشترک در این شهرستان‌ها آغاز شده است.

جامع عنوان کرد: از تیرماه سال جاری و همزمان با فصل جابجایی مستاجران، در استان خوزستان گشت‌های مشترک نظارت بر مشاورین املاک با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان تشدید شده است.

وی افزود: تاکنون تعداد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بازرسی از مشاوران املاک در قالب گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، اتحادیه املاک، پلیس اماکن با همکاری سازمان سمت و اتاق اصناف انجام شده است و در این گشت‌ها تعداد ۱۵۲ مشاور املاک متخلف شناسایی و پلمب شدند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا