اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

هیچ افزایش قیمت مصالح ساختمانی در بازار وجود ندارد

کاظمی رئیس اتحادیه مصالح فروشان ساختمانی کشور درگفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی از جمله یونولیت و سیمان به هیچ عنوان افزایش نیافته است گفت: تمامی افزایش قیمت مصالح ساختمانی که در این مدت مطرح شده است را رد میکنم و در حال حاضر به هیچ عنوانی گرانی در این بخش وجود ندارد.

او ادامه داد: بازار مصالح ساختمانی در حال حاضر آرام است و روند فروش مصالح‌ ساختمانی از جمله سیمان هم توسط سازندگان در این بازار وجود دارد.
رئیس اتحادیه مصالح فروشان اذعان داشت: پیش از این برخی از کارخانجات سیمان و یونولیت به سازندگان و انبوه‌سازان مصالح‌ ساختمانی را با تخفیفات بسیار و ويژه به فروش می رساندند اما در حال حاضر با توجه به آنکه این تخفیفات برداشته شده بود منافع برخی از این سازندگان برداشته شده است بنابراین این چنین ادعاهای مطرح شد.

کاظمی تاکید کرد: در حال حاضر و بعد از پیگیری‌های صورت گرفته تخفیفات مصالح ساختمانی دوباره بازگشته بنابراین به طور قطع بازار دوباره آرام خواهد شد.

براساس این گزارش اخیرا ادعاهای مطرح شده که قیمت مصالح‌ ساختمانی به ویژه سیمان و یونولیت با رشد بیش از ۴۰ تا ۴۰۰ درصدی روبرو شده است که همین موضوع خود تاثیر بسیار زیادی بر رشد قیمت مسکن خواهد گذاشت و در نتیجه بازار مسکن را ملتهب کرده و آرزوی خانه دار شدن را برای بسیاری ازمردم دورتر کرده است.

حال با توجه به رشد قیمت مسکن به دلیل نوسانات ارزی و همچنین ادعاهای گرانی مصالح ساختمانی مسئولان در حوزه وزارت صمت و همچنین وزارت راه و شهرسازی باید برنامه لازم برای کنترل این گرانی و جلوگیری از رکود قیمت مسکن را در دستور کار خود قرار دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا